czwartek, 18 kwietnia 2013

Ja, Klara i zwierzaki

Tytuł: Ja, Klara i zwierzaki
Autor: Dimiter Inkiow
Wydawnictwo: Tatarak



Streszczenie: Dalszy ciąg przygód dwójki rodzeństwa. Tym razem w ich przygodach uczestniczą zwierzaki - poznany wcześniej jamnik wąchacz, papuga Pippo, kot Kazimierz oraz ponownie pchły (Klarze nadal nie udało się urządzić cyrku).

Wrażenia rodzica: Ta część bardziej mi się podobała niż Ja i moja siostra Klara. Mniej było drastycznych przygód a może to ja się przyzwyczaiłam do tej przesympatycznej i "pomysłowej" dwójki?
Książki z cyklu znajdują się na Złotej Liście Fundacji Cała Polska czyta dzieciom.

Wrażenia dziecka: Chłopakom bardzo się ta książka podoba. Zarówno 4-letniemu S. jak i 6-letniemu M. Myślę, że to książka, którą warto mieć w swojej biblioteczce, bo ze względu na przejrzysty i duży druk może służyć do wprawiania się w samodzielnym czytaniu, a na pewno nie znudzi 6-7 latka.
S. tak lubi tą książkę, że chyba kupię mu audiobooka.

Sugerowany wiek: 4+

Ogólna ocena: Polecam, świetna lektura dla przedszkolaków i trochę starszych dzieci też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz