wtorek, 28 sierpnia 2012

Czekoladki dla sąsiadki

Tytuł: Czekoladki dla sąsiadki
Autor: Dorota Gellner
Wydawnictwo: Wilga



Streszczenie: "To jest blok, a w bloku klatka. Żółte drzwi, na drzwiach kołatka. Zastukajmy w drzwi kołatką i poznajmy się z sąsiadką". Książka to zbiór wierszyków o sąsiadce i jej zwierzakach: pudlu i kocurze.

Wrażenia rodzica: Na każdej stronie mamy nowy wierszyk, a obok ilustrujący go obrazek. Wierszyki są bardzo zabawne, opowiadają o przygodach sąsiadki aż po jej wyprowadzkę. Mi osobiście książka bardzo się podoba.

Wrażenia dziecka: Nie mam pojęcia dlaczego chłopcy nie podzielają mojego zdania. Na książkę nie chcą nawet patrzeć, zdołałam im przeczytać tylko kilka wierszyków bo nie chcą słuchać. Czy to przez same wierszyki, czy może nie odpowiada im styl ilustracji? Nie mam pojęcia.

Sugerowany wiek: 2+

Ogólna ocena: Bardzo zabawna książka. Szkoda, że moje chłopaki jej nie doceniają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz