środa, 2 maja 2012

Jan Brzechwa + Bohdan Butenko

Tytuł: Androny
Autor: Jan Brzechwa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka




Streszczenie: Zbiór krótkich wierszy dla dzieci, tych najbardziej znanych i lubianych. M.in:
"Na wyspach Bergamutach"
"Kaczka Dziwaczka"
"Entliczek Pentliczek"
"Jak rozmawiać trzeba z psem"
"Staś Pytalski".
Równie ważną częścią książki są genialne ilustracje Bohdana Butenki.

Wrażenia rodzica: To moja ulubiona książka z dzieciństwa. Jak tylko pojawiło się wznowienie od razu ją kupiłam. Po prostu wiersze Brzechwy bez ilustracji Butenki są dla mnie niekompletne. Jest to jedna z książek, która nie nudzi mi się nawet po 20 czytaniach.

Wrażenia dziecka: Książka bardzo się podoba zarówno M. jak i S. Był czas, ze połowę wierszyków M. znał na pamięć a i tak domagał się codziennego wspólnego czytania - ja początek wersu a on drugą część. Jego ulubione to "Ślimak" i "Babulej i Babulejka". Z kolei S. bardzo lubi "Smok", "Koziołeczek" i "ciaptak".

Sugerowany wiek: 2+

Ogólna ocena: Obowiązkowa pozycja w każdej biblioteczce!

Poszukaj i kup w największej księgarni-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz